10.09.09 - exakt en månad tills jag blir 20..

Nu har jag återigen startat en ny blogg. Kände för att skriva av mig här lite emellanåt, det är så mycket som händer just nu. igår, 09.09.09, måste vi avliva min katt nisse. Han blev förlamad i bakbenen å ingen vet vad som har hänt... :/ Fick även migrän igår och spydde hela natten. En bra sak som hände igår var att jag och Patrik blev tillsammans :) Han är det bästa som hänt mig!

Nu ligger jag i sängen i min lägenhet och funderar på äta något. Sen ska jag iväg på jobb igen och därefter på andra skedet teori.. det var tråkigt igår och det kommer nog bli tråkigare idag.

Men imorgon är det fredag och det betyder att Patrik är här 11 på kvällen! Jag längtar!

Här är en bild på världens gulligaste pojkvän! Och världens finaste Nisse!



Kommentarer
Postat av: Casandra

I`m happy for yoou hårsnoppen:D <3

2009-09-10 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0